O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

pátek 22. března 2013

Houpací křesílko a jeho restaurování...

Miluju recyklaci a sbirání starých předmětů, kterým se snažím vtisknout nový život a zašlou slávu...Toto moje "šílenství" se umocnilo narozením mojí dcerky...Jí a potažmo sobě se snažím vyplnit toužebná přání, a tím spíše, pokud jde o narozeniny...Maličká před týdnem oslavila 3 roky a tato nadílka krom ostatního ji čekala v tento její den...Houpací křeslo jsem získala na MMB, přišlo v zoufalém stavu ( dědeček musel celé křesílko rozřezat a znovu svařit a za to mu patří obrovský dík ) a celkem neúměrnou cenu,ale, co bych pro tu svojí zlatovlásku s čokoládovýma očima neudělala, že :D...Krásný víkend...













5 komentářů:

Lenka řekl(a)...

Jůůů, malé myšici gratuluju s celého srdce! Úplně stejné křesílko jsme měli na zahradě taky, když byli svišti malí. Taky ho musel děda dát dohromady, ale nebylo tak vymazlené. My ho používali venku - tak taky tak vypadalo :o))

Cettia řekl(a)...

Společnými silami jste křesílko krásně opravili. Princezně jen září oči. Pěkné jaro Šárka

Amelie řekl(a)...

Holky měly podobné, jen ne s tak krásným potahem.

fialka012 řekl(a)...

Ahoj Pavlínko,podobné jsem dělala pro Rosalli.Povedlo se ti...

Mystera řekl(a)...

Devcatka, jste hodne, moc dekuji, mam ze vseho radost, jako mala holka o:-)