O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

úterý 23. dubna 2013

Klobouky a taštičky...

Příběh Echina dvou barev II.... Mám velikou radost, že ze dvou 3/4 yardu jsem dětem našila tolik "parády" o:-) Tak se dělím i s Vámi...Kloboučky na léto oboustranné a "žebradla" z úplných zbytečkůůů...
 Krásný večer...



























6 komentářů:

PaB řekl(a)...

Páni, Pavlí, je to moc krásný!!!! .....a na dětech je vidět, jak moc si užívaly i to focení. (Rostou jak z vody)
Moc jim to slušíííííííí:o))

PaB řekl(a)...

...a navíc, teď mají celoroční komplety!!!

Ajka řekl(a)...

Paráda Pavli, to se ti povedlo:-)
A jak koukám, ty snad ty děti zaléváš:-))))
Ajka

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Pavli parádní komplety :-)) děti jsou úžasné♥

Avondster řekl(a)...

Suprový, takový tašky taky nutně potřebujeme. Na PPM jsem už na ně dokonce i koupila látečky, ale zatím na ně nedošlo. Tak třeba mě ty tvoje kompletky nakopnou... :-))

majdalena řekl(a)...

Parádní komplety:)