O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

pondělí 8. dubna 2013

Narozené v Palčicích...kabelka a peněženka

Znám jednu partičku úžasných nadšených ženských, kterým to nejen báječně šije a se kterými jsem měla tu čest pobýt povelikonoční víkend v Palčicích...Na chalupě, kde lišky dávají dobrou noc, ale kde už to všechny důvěrně známe a kde nám je báječně...Tento víkend jsem si náramně užila, naučila se novým věcem, v našem spacím pokojíku si užila "velké"  ateliérové focení a něco málo našila na přání...Byl to sice boj, vrstva penefolu a šikmého koženkového proužku nechtěli spolupracovat, ale přesto doufám, že jsem se se vším dobře poprala a výrobky se budou dotyčné dámě líbit.
Krásný večer.

















6 komentářů:

Katarína řekl(a)...

Ach mojenka, to je úchvatnáááá sada ♥

Lucie řekl(a)...

Ty jsi blázen - za jeden víkend udělat todle všechno (a to ještě není všechno). Já se picnu. A dotyčná dáma bude určitě chrochtat blahem!!!

Lenka řekl(a)...

Tak jste si holky zase užívaly? Kdyby to nebylo tak strašně daleko.. :-(
Ta kabelka i peněženka jsou nádherné! Jestli jsi tohle "dala" za ten pobyt, tak jsi borec a já to prostě nechápu!..:o)
Měj se Pavlí♥

Korfela řekl(a)...

Jsi DObrá holka ;-)

Zuzug řekl(a)...

Krásne vypracované, verím, že ušiť takú hrubú vrstvu musela byť riadna fuška, ale stálo to za ten vynikajúci výsledok. Také kreatívnu "session" na chalupe ti fakt v dobrom závidím, to musí byť úžasne!
Zuzana

PaB řekl(a)...

Skvělé, Pavlínko!!! Echino vládne....máš to nádherně zpracované,krásné:o)

A tolik jste se činily v Palčicích - vyděla jsem blog Lenky (Korfelky) a fakt jsem jen zírala, stihly jste si u toho vůbec pokecat?
Jste vážně šikovné!