O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

čtvrtek 11. dubna 2013

Příběh Echina dvou barev...

Echinádová parádička na jaro pro moje píďátka na jejich přání o:-) Ze zbytků budou ještě nějaké malé messenger kabelky, které po mě dyndají o:-) No, Echinu jsem nepropadla jenom já, ale už i moje ratolesti o:-))) Čepku v modrém provedení jsem načala v Palčicích a dneska jsem vše dodělala :D
Krásný večír...




















 

1 komentář:

PaB řekl(a)...

Pavlííí, ty děti rostou jako z vody!!! ....kůzlátka:o)

Nádherné fotky a ani se jim nedivím, že potřebujou ještě nutně došít tašky, strašně jim to sekne!!!