O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

úterý 30. dubna 2013

V den Filipojakubské noci...

Úkoly ze školky zněly jasně...donést kostýmy na posledního dubna, že prý bude školkový čarodějný rej o:-))) Nu, co zbývalo, zklamat jsem ty svoje píďata nemohla a tak včera během pauzy v práci vznikly tyto kostýmy a košťátka o:-)))

Milé dámy, užijte si dnešní výlet do oblak a všem nahlížejcím přeju pohodový den a krásný láskyplnný 1. máj..... A samozřejmě tvorbě třikrát ZDAR o:-)))
















 

2 komentáře:

Elianna řekl(a)...

Pavlí, ty jsi úžasná maminka. A jak tak koukám na děti, jak vyrostly. Krásný letecký podvečer bez nehod... :o) A zítra upaluj pod třešeň!

Korfela řekl(a)...

Posílám hudlana bobánci... já se schovávám v práci, to víš, sestřih je sestřih, ale i tak by mne mohli vyhnátnout a vyčoudit mne. :-D