O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

sobota 4. května 2013

Pro princeznuuuuuuu....

V Palčicích mě Petruška naučila novým kytičkám a mě se táááák zalíbily, že jsem je musila vyzkoušet...Já vím, sice mě to trvalo, ale mám je...Nu a kam s nima, když máme doma dlouhovlasou cácorku, která chce být princezna a krásná :D...















5 komentářů:

Korfela řekl(a)...

Pájo, jsou nádherné ... teda a já je holkám ještě netento .. asi lemra lenivá :-D .. a gatě se ti moc povedly ... ju .. Lenik

Janusa řekl(a)...

Pavli, je nádherná, čelenka i malá! My včera oplakaly, že uschl věneček z pampelišek, tak jsem lákala na šitý a nepomohlo, šla spát uplakaná a zpívala si dumky, žalky...

Katka řekl(a)...

Pavli, krásná kytička. A samo i čelenka a nejhezčí je ta Tvoje princezna :-)))
Já jsem asi úplný jelito, páč já jsem nezvládla udělat ani tu kytku z té široké stuhy. Nakoupila jsem si stuhy a vůbec mi to nešlo. Asi mám delší vedení... Nebo na to prostě nemám buňky.

Amelie řekl(a)...

ty jsou úžasnééé a princezna taky

Elianna řekl(a)...

Pavlí, ty jooo... krásná slečna a jak ji sekne čelenka :o)