O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 16. června 2013

Kabelka...

Skororecy po druhé...Ještě zbyla látečka, tak vznikla recyklačka ještě jedna o:-)) Samozřejmě s obměnami a jinou vnitřní látkou...












4 komentáře:

VěraŠ. řekl(a)...

Pavlínko, ta je úplně profesionální. Jsem zvědavá, kde ji potkám.
Hezký den
Věra

Ajka řekl(a)...

recyklace na jedničku Pavli!

Calenndula řekl(a)...

no vida! recyklace je prima, viď. krásně jsi zkombinovala svrchní látku s podšívkou. mně se líbí ty odstíny, vrchní se vzorem rybí kosti, krásná klasika. to je kabelka, co se hodí ke všemu a neokouká se. takové mám nejradši. i když dost lidí oceňuje divočiny, tohle je přesně moje gusto. jsi moc šikovná!

Lucie řekl(a)...

A potkáte ji u nás v Mezu, i se mnou :-) Díky moc, Pavli, je božíííííííí!!!!!!!