O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

pondělí 17. června 2013

Šaty, zástěrka, čelenka s broží...

Malá měla do školky přijít v dobovém kostýmu o:-)) Nu, vzhledem k tomu, že je dívčí z vesnice, matka to tak pojala. Ze starých, ba dokonce historických látek, vznikla kosula a zástěrka a do hlavy opět čelenka se stužkovou brožkou podle Peťulky H a pentliček též od ní z obchůdku o:-))) Nu a já pádím opět ke stroji, neb mě už chybí krůček k velkému projektu, který dodělávám....Krásného večíra....
No, nedalo mě to a ještě v noci jsem k šatečkám přidělala kanýr...malá byla nadšená...
 






















7 komentářů:

Calenndula řekl(a)...

krása! super modelka :)

VěraŠ. řekl(a)...

Paráda, jsi moc šikovná. Hlavně koukám jak ti ty děti vyrostly.

Eva Gizela řekl(a)...

Šatičky se zástěrkou jsou moc hezké, ale nejhezčí je ta modelka :-)
Máš moc hezké děti a určitě jsou i tak milé a hodné, jak vypadají :-)

Lenka řekl(a)...

To jsou tak pěkné děcka!....Moc povedené fotky -ty si dobře schovej, na památku..♥

Amelie řekl(a)...

Zástěrka je nádherná, šatičky překrásné a děti jsou slaďounké. Moc jim to sluší.

kerachne řekl(a)...

PAvlí, zdravím z Potoka :o)), ta vaše slečna už zase pěkně vyrostla a šatečky jsou parádní :o))

ttalbi/Táňa řekl(a)...

teda Pavlínko kostým nemá chybu..jsi super máma a děti ..no prostě jsem zamáčkla fakr slzu, ty moje už jsoú dospělé a tak vzpomínám :-))a ty Tvoje jsou krásné !! užívej si je ... krásné dny ♥