O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

pondělí 21. října 2013

Střípek ke střípku

Když se staví sen o:-)
Miluju mouzaiky a už při první rekonstrukci domečku jsem ji tůze chtěla do koupelny...Tenkrát byl proti můj muž... Dnes, už jsme několika letý fungující tandem, tak ho nepřekvapilo, když jsem žadonila podruhé o:-) Tentokrát svolil, ba co víc, střihl si roli obkladače, aniž by to kdy dělal o:-) A já si splnila mozaikou sen...Ještě nemá spáry, je nedodělaná, ale oba jsme nadšení...z našeho několikadenního díla. Letos bude Ježíšek nadělovat dětské pokojíky....a možná konečně to slibované loutkové divadlo...Které máme rozpracované...
Krásný večer...



8 komentářů:

Lucie řekl(a)...

Pavlí, máte to moc krásný - fakt super! Jste šikulky největší!!! A pozdravuj školáka a školačindu!

Cettia řekl(a)...

Pavli, krásná mozaika, vy jste skvělí parťaci:)

Katka řekl(a)...

Mozaika je krásná, moc se vám povedla. A na loutkové divadlo se těším, pak se určitě pochlub.

Elianna řekl(a)...

Pavli, smekám pomyslný klobouk, jste oba šikulové! Těším se na další foto z podkroví, to se děti těší na pokojíčky, viď :o)

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Pavli ..sny se mají plnit!!! a tenhle vysloveně vyšel nádherný!!..!!! moc pěkná mozaika ..krásné barvy ach..taky bych chtěla mozaiku ,ale já nemám tak šikovného pomocníka ..těším se na váš vánoční dárek pro děti ..jste bezva rodiče to už vím ..jaké se u vás na vánoce dělají zázraky ♥pa pa Pavli měj se krásně !!!!

Ajka řekl(a)...

Pavli jste oba šikulínci:-))
Ajka

Amelie řekl(a)...

krásný sen a úžasné, že ho někdo plní...

Lenka řekl(a)...

No ta je boží! Moc krásné barvičky. Vy jste už tak sehraná dvojka, co se vidí málokdy.♥