O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 22. prosince 2013

PF 2014

Krasné očekávání a splnění všech přání a hlavně ve zdraví, ať se můžeme potkávat i následující dny v novém roce... Děkuji za přízeň všem, milé vzkazy a komentáře...Letošní rok byl pro mě velkou cestou sebepoznání a učení se, proto jsem tvorbu malinko zanedbávala, doufám, že příští rok bude v tomto směru mnohem plodnější... Mějte tedy rok 2014 krásný a úspěšný... P.




7 komentářů:

Amelie řekl(a)...

Krásný vánoční čas...a spoustu dárečků.

Ajka řekl(a)...

Krásné svátky Pavli:-)
Ajka

Ajka řekl(a)...

Krásné svátky Pavli:-)
Ajka

zcdl řekl(a)...

Krasne prezitie Vianocnych sviatkov a stastny novy rok 2014 pre celu rodinku :), Zuzana

Korfela řekl(a)...

Pájo .. cmuk .. Ty víš jak ... jsi báječná .... užijte si krásné Vánoce ... Lenka

Katarína řekl(a)...

Odpadnem mojenka ako maličká vyrástla ♥ Krásne sviatky celej rodinke želám ♥

Elianna řekl(a)...

Vám všem doma krásný a pohodový celý nový rok!!