O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

středa 1. ledna 2014

Ježíškova dílnička po II.

Z Ježíškovi dílničky pro maminku o:-) Inspirováno Bellet design a látkovým pojetím Jíti Seky...- děkujiiii. Šití započato v Palčicích, dokončeno s přestávkami 23. 12. 2013 o:-) Jsem myslila, že opět bude kostlivecká skříň o jeden projekt těžší o:-))) Jsem ráda, že jsem ji dokončila a že z ní mami měla radost o:-) Zbylo i kousek na kosmeťandu, tak bude ještě i ta... 

4 komentáře:

miloslava šípková řekl(a)...

Krása :-). Jinak zdravím a vše nej do Nového roku :-)

Věra Šmerdová řekl(a)...

Tak to je krasavice. To jsem zvědavá, kde ji potkám.
A vše nej... do nového roku.
V.

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Pavlínko ♥ta je nádherná!!

Elianna řekl(a)...

Pavlí, ta Tvoje mamka se má!