O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 5. ledna 2014

The Best of z Ježíškovi dílničky pod taktovkou Mysteras teamu

Jako každý rok už třetí sezonu vymýšlíme s mojím chlopkem vždy nějaký rukodělný výrobek pro naše děti a zároveň si těmito dárky plníme naše sny z dob minulých, kdy jsme ještě byli sami dětmi...Letos jsme nic nového nevymýšleli, neb jsme realizovali z půdy nové pokojíčky pro děti ( ale, to až někdy příště ) a zároveň jsme měli od loňska rozdělán a nedokončen jeden projekt. Přiznám se, vázlo to na mě...Na dobarvení, doladění a našití ...Ale, mám takový pocit, že kdybychom tento dárek darovali již loni, neměl by takový úspěch, jako letos. Naše děti k němu prostě dorostly a nádherně si  s ním vyhrávají každý den....Mám obrovskou radost, že naše úsilí nešlo vniveč a díky tomuto dárku se děti zdokonalí v řeči, fantazii, mluvení...Moc mě baví býti jejich divákem...

Tedy...voalááá naše Mysteří divadýlko u Tří sluníček...

Přidávám fotky ještě kuchyňky a obchůdku, které jsou darované v roce 2011 a dodneška si děti u nich pěkně hrají, stejně tak jako s domečkem pro panenky a farmičkou - kůlnou,

 kterou jsme darovali 2012.



4 komentáře:

Katarína řekl(a)...

Teeeda mojenka, to je úžasnéééé divadielko, drobce musia byť v siedmom nebi ♥ Prisámvačku keby som nebola tak ďaleko, tak sa prídem pohrať...ale fakticky. Aj v kuchynke by som čo to povarila :-))

Elianna řekl(a)...

Pavli, to jste si s mužem pěkně "vyhráli". Super všechno. Až vašim dětem závidím :o))

Ha Ja řekl(a)...

tedy úžasné tvořeníčko - Hanka

Mane řekl(a)...

Je to všechno nádherné, mne tedy dostal ten obchůdek a kuchyňka... a divadýlko je tedy neuvěřitelně parádní!!