O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

pondělí 24. března 2014

Jarní tvoření...

Od ledna opět šiju Velikonoční a jarní výzdobu na přání... pípelóny na proutěném srdíčku a nebo zajíčky za ohrádkou a pořád mě bavíjou o:-)))))))))











2 komentáře:

Věra Šmerdová řekl(a)...

Perfektní to máš. "Pípelony" od tebe už znám, ale zajíčky za plotem jsem ještě neviděla. Moc hezký nápad - a té práce za ním.
Není divu, že letos nebyla žádná zima, když už od ledna chystáš jaro.

Mystera řekl(a)...

Moc dekuji Verusko....