O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

pondělí 24. března 2014

Karneval

Karnevalová...Ona chtěla být princeznou a on jejím mušketýrem...Tak jsem za dva večery spíchla z toho, co dům dal. nejvíc mě potrápil jeho klobouk a ! udělání reprezentativních pér o.-))))
Přidávám i loňský model, krerý oblékli na letošní maškarní rej do školy a školky...









4 komentáře:

Amelie řekl(a)...

To jsou náádherné modely! Obdivuji všechny, kteří umí šít. Samé skvosty!

Věra Šmerdová řekl(a)...

Krásné modely a kouzelní modelové. Radost pohledět.

Lucie řekl(a)...

Ella zase vyrostla, ne? A ty jsi ďábel - ty kostýmy jsou perfektní!!!

Mystera řekl(a)...

Devcatka, dekujiiiii, mamradost, ze se libijou o:-)